Serie webartikelen Consumer Business

2014 | Deloitte

Vier webartikelen juli

In juli werd de vernieuwde website van Deloitte gelanceerd. Social media en het delen van content spelen op dit nieuwe platform een nog grotere rol dan voorheen. De industry group Consumer Business deed een beroep op Helen van der Werf om diezelfde maand vier Engelstalige en Nederlandstalige artikelen aan te leveren voor hun gedeelte van de website. Helen schreef – op basis van publicaties van de Amerikaanse ‘memberfirm’ – de volgende vier artikelen:

  • CPG companies and e-commerce: een Engelstalig artikel over de vraag hoe bedrijven in de consumentenbranche leiders op het gebied van e-commerce kunnen worden.
  • The changing face of retail: een Engelstalig artikel over de terugkeer van de winkelstraat.
  • Consumer loyalty bij fastfood- en casual dining restaurants: een Nederlandstalig artikel over consumer loyalty programma’s.
  • Global Powers of luxury goods: een Nederlandstalig artikel over een jaarlijks terugkerend onderzoek in het luxesegment.

Vier webartikelen september

Ook in augustus schreef Helen van der Werf weer vier artikelen voor de webpages van Consumer Business:

  • E-commere re-platforming 2014 Deloitte Digital & PostNL: een Nederlandstalig artikel over een onderzoek met PostNL naar de behoefte aan ‘replatforming’ (webshop 2.0) onder ondernemers.
  • Global Cyber Executive Briefing, lessons from the front lines: twee Engelstalige artikelen over cybersecurity in diverse branches.
  • Winning the race for guest loyalty: een Engelstalig artikel over loyaltyprogramma’s in de hotelwereld.