Engelstalige magazines, mailings, partnerprofielen en teksten voor een brandingcampagne

2021 | Deloitte

Bestuurscommunicatie
Dit jaar verzorgt Helen van der Werf van YourTexts de Engelstalige bestuurscommunicatie van Deloitte, zoals een mailing aan alle Deloitteprofessionals over duurzaamheidsinitiatieven, een interne aankondiging over een overname (Iperion), een aankondiging over aanpassingen in het reiskostenbeleid en een Engelstalig script voor een intern webinar.

Teksten digitaal magazine OurImpact (2 edities)
Net als in de afgelopen jaren levert Helen de Engelstalige versies aan van de artikelen voor het digitale personeelsmagazine van Deloitte. In maart leverde ze drie artikelen aan voor de speciale Sustainability special, met daarin een artikel over de toekomst van waterstof, citaten van het interne Sustainability team en het voorwoord van bestuurslid Oscar Snijders. Eind april herschreef ze negen artikelen voor de voorjaarseditie.

Brandingcampagne
In het najaar schreef en redigeerde Helen al 22 Engelstalige artikelen voor de website werkenbijdeloitte.nl. Sinds begin maart schrijft en redigeert ze er twee per week – bijvoorbeeld over het Nationaal Geldexamen, de speciale oppasregeling tijdens lockdowns, fraudebestrijding, ontbossing, nieuwe initiatieven op het gebied van diversiteit en hoe het is om te werken bij bijvoorbeeld Consulting, Real Estate en Risk Services.

22 partnerprofielen
Elk voorjaar benoemt Deloitte Nederland nieuwe partners (eigenaren). Om hen voor te stellen aan alle collega’s, verschijnt er dan een boekje met een persoonlijke boodschap van deze nieuwe partners. Helen van der Werf redigeerde de 22 (Engelstalige) teksten voor het boekje van 2021.