Deloitte: diverse online materialen voor Best Managed Companies 2013
2012 | DeloitteVoor het zesde achtereenvolgende jaar organiseren Deloitte en partners (ING, TiasNimbas Business School en VNO-NCW) ‘Best Managed Companies’. Zij zoeken naar de best geleide ondernemingen uit het Nederlandse midden- en grootbedrijf. Voor 2013 is het thema ’Is your comfortzone futureproof?’, een verwijzing naar het veranderende internationale concurrentieveld.
Helen van der Werf schreef alle online communicatiemiddelen voor Best Managed Companies 2013:
- wervende webteksten (1800 woorden), met een uitgebreide uitleg van het programma
- een e-mail grid bestemd voor alle doelgroepen (met keuzemogelijkheden om de tekst op maat te maken)
- een wervende online folder (600 woorden)
- een korte tekst voor digital signage (digitale borden) op de grote Deloittekantoren
- een tekst voor het intranet van Deloitte, om professionals te wijzen op de beschikbare communicatiemiddelen
- een korte tekst voor gebruik door de samenwerkingspartners van Deloitte.