Deloitte: diverse online materialen voor Best Managed Companies 2013

2012 | Deloitte

Voor het zesde achtereenvolgende jaar organiseren Deloitte en partners (ING, TiasNimbas Business School en VNO-NCW) ‘Best Managed Companies’. Zij zoeken naar de best geleide ondernemingen uit het Nederlandse midden- en grootbedrijf. Voor 2013 is het thema ’Is your comfortzone futureproof?’, een verwijzing naar het veranderende internationale concurrentieveld.
Helen van der Werf schreef alle online communicatiemiddelen voor Best Managed Companies 2013:

  • wervende webteksten (1800 woorden), met een uitgebreide uitleg van het programma
  • een e-mail grid bestemd voor alle doelgroepen (met keuzemogelijkheden om de tekst op maat te maken)
  • een wervende online folder (600 woorden)
  • een korte tekst voor digital signage (digitale borden) op de grote Deloittekantoren
  • een tekst voor het intranet van Deloitte, om professionals te wijzen op de beschikbare communicatiemiddelen
  • een korte tekst voor gebruik door de samenwerkingspartners van Deloitte.