Brief aan minister van VWS en focusgroepsessie marketing in healthcare

2018 | Deloitte

Samen met een aantal jonge artsen schreef een groep consultants van Deloitte een brief aan de nieuwe minister van VWS. Onderwerp: de behoefte aan innovatie in de zorg. Aan Helen van der Werf de vraag of zij deze brief onder de loep wilde nemen en iets krachtiger wilde maken. Helen paste niet alleen de spelling, grammatica en interpunctie aan, maar ook de tone-of-voice. Sommige stukjes tekst maakte ze iets compacter om herhaling te voorkomen, ze maakte de zinnen wat actiever, voegde aansprekende tussenkopjes toe en zorgde ervoor dat de tekst geen opsomming van vragen aan de minister werd, maar een prikkelend document.

Focusgroepsessie Future of marketing in healthcare

In maart 2018 organiseerde een groep marketeers en zorgexperts van Deloitte een focusgroepsessie over de vraag hoe Deloitte bestaande en nieuwe relaties in de zorgmarkt effectiever kan benaderen. Tijdens deze sessie werden trends en ontwikkelingen in de zorgmarkt besproken, evenals de rol van Deloitte in deze markt en de invulling van marketing en communicatie rondom deze thema’s. Omdat Helen van der Werf veel teksten schrijft voor deze groep en de markt goed kent, deed zij ook aan de sessie mee.