Blogs, web, social media en advertentie
2017 | DeloitteIn november 2017 schreef Helen van der Werf, naast het boek “Personalized Health: preparing for tomorrow’s healthcare”, diverse teksten voor online communicatie, van blogs tot online advertenties.
Blog “Amazon has become a retailer – what should YOU do?”
De werelden van online en offline retail zijn nu echt samengesmolten. Bedrijven die ooit begonnen als webshops hebben nu ook winkels in de echte wereld. Hoe moeten andere retailers daarop inspringen? Moeten zij meer winkels neerzetten – of juist minder – en waar, en voor welke nieuwe technologie(ën) moeten zij kiezen? Helen van der Werf schreef een Engelstalige blogtekst over dit strategische vraagstuk.
Blog “De circulaire economie – noodzaak én kans”
We kunnen ons geen ‘make, use & waste’-economie meer veroorloven en moeten overschakelen naar een circulaire economie. Hoe moeten organisaties én maatschappij veranderen en welke succesvolle voorbeelden zijn er al? Dat waren de invalshoeken van het Executive Breakfast – Ladies Only in het Rotterdamse BlueCity op 21 november. Helen van der Werf schreef een blog op basis van de key notes van Yvette Govaart (BlueCity team), Marga Hoek (Business for Good) en Anne Huibrechtse (Deloitte).
Blog “How the MyWork app helped PostNL become more future-proof”
Er is de afgelopen jaren veel gezegd en geschreven over digitale transformatie. Maar wat betekent dit fenomeen voor individuele bedrijven? Hoe reageert PostNL bijvoorbeeld op de bijbehorende uitdagingen? En hoe helpt de MyWork app dit bedrijf om meer toekomstgericht te worden? Helen van der Werf schreef een Engelstalige blog over dit onderwerp.
Landingpages en social media berichten over de toekomst van de zorg
In de zomer en het najaar van 2017 schreef Helen van der Werf het boek “Personalized Health: de toekomst van zorg komt dichterbij”, en vervolgens de Engelstalige versie van deze publicatie. Daarna schreef ze bijbehorende Nederlandstalige en Engelstalige landingpages voor de website van Deloitte, waarop deze boeken worden aangekondigd, en prikkelende aankondigingen op LinkedIn en Twitter.
Korte advertentie “This moment matters”
De Engelstalige advertentie “This moment matters” moest worden bewerkt tot een aansprekende Nederlandstalige tekst. Helen van der Werf zorgde ervoor dat deze een half uur na de aanvraag bij de klant lag.