Artikelen voor magazines diverse klanten
2015 | Deloitte - RabobankIn de periode november/december schreef Helen van der Werf de volgende artikelen voor magazines van klanten:
Around the Boardroom: cultureel ondernemen
Tweemaal per jaar organiseert Deloitte het Executive Breakfast Ladies Only, gericht op vrouwelijke commissarissen en bestuurders. Op 30 oktober jl. vond weer een ontbijtbijeenkomst plaats. Locatie: het Van Gogh Museum. Nog voordat het museum openging, konden de genodigden de topstukken van de collectie in alle rust bewonderen. Daarna spraken Trude Maas (voorzitter Raad van Toezicht van het museum) en Jacqueline Rutten (Development & Events) met de aanwezigen over cultureel ondernemen – van sponsoring tot productinnovatie. Helen van der Werf schreef hierover een groot artikel (bijna 2000 woorden) in Around the Boardroom, het magazine van Deloitte voor commissarissen en bestuurders.
Personeelsmagazine iD: drie artikelen
Voor het januarinummer van iD (personeelsmagazine Deloitte) leverde Helen van der Werf drie artikelen aan: een groot achtergrondverhaal (1200 woorden) over innoveren op de eigen werkplek, en twee kortere artikelen (elk 600 woorden) over de dienstverlening Family Office en de uitslag van de Talent Survey.
Dichterbij Rabobank Drechtsteden: diverse korte teksten
Voor de wintereditie van het ledenmagazine van Rabobank Drechtsteden leverde Helen van der Werf alle aanbiedingen aan: korte teksten over lokale bedrijven die de leden van de bank een mooie aanbieding doen.
Nieuwsbrief Best Managed Companies
Deloitte organiseerde in 2014 samen met ING voor de achtste keer het Best Managed Companies (BMC) programma. Het bedrijf SEW-Eurodrive mocht zich alweer voor de zevende keer Best Managed Company noemen. Helen van der Werf interviewde directeur Ton Verschuren voor de maandelijkse BMC nieuwsbrief over het onderwerp innovatie.