2 grote artikelen magazine Rabobank Drechtsteden

2010 | Rabobank

Elk kwartaal verschijnt het klantenmagazine Dichterbij van Rabobank, met eigen versies voor alle filialen. De productie van dit blad is uitbesteed aan een groot communicatiebureau dat werkt met een bestand van freelance journalisten. Namens dit bureau werkt Helen van der Werf aan artikelen voor diverse filialen van de Rabobank.
Eind oktober ontving Helen het verzoek om een rondetafelgesprek te organiseren met Rabobank Drechtsteden en de oprichters van het Dordtse zaalvoetbalinitiatief Soccer for Life. Met z’n vieren schoven ze aan tafel om de ontstaansgeschiedenis en de successen van deze stichting te bespreken. Helen leverde binnen twee dagen een artikel van ruim 800 woorden af.
Vlak daarna werd ze benaderd om de ledenbijeenkomst van Rabobank Drechtsteden op 2 november bij te wonen. Belangrijkste onderwerp op de agenda van de bijeenkomst: het nieuwe Rabomodel. Helen schreef een levendig verslag van deze bijeenkomst (1000 woorden) en leverde dit voor de deadline van 4 november aan.